Saturday 10 March 2012

MAC UPSTART

MAC UPSTART

Sebenarnya saya sudah lama saya terlihat set ni di Butik MAC tetapi saya tidak pasti samada set ini masih ada lagi atau tidak. Bagi saya ianya amat berbaloi jika anda memilikinya. Bila semua set ni, rasa nak ambik je semua sebab harga untuk satu koleksi murah berbanding jika beli satu2. Diantara koleksinya adalah :


UPSTART : WELL PREPARED

A skincare quartet that together create the perfect base. Includes regular sizes of Prep + Prime Skin, and Prep + Prime Translucent Powder, and promotional sizes (30 ML / 1.0 US FL OZ) of Cleanse Off Oil and Fix + all packed together in a zip-around clear-with-black plastic trim makeup bag. Ideal for travel.

EISYA'S COMMENT: Tidak lengkap rasanya jika seorg 'makeup artist' tidak menggunakan Prep + Prime Skin sebelum mengenakan bedak asas. Ianya merupakan asas makeup yang mmg hasilnya cukup bagus sebelum makeup. Ianya merupakan losen yang istimewa yang memberi kesan silikon. Makeup akan nampak lebih cantik dan tahan lama. Bagi yang ingin menggunakan untuk pelengkap solekan harian, gunakan selepas cream pelembab muka dan sebelum foundation atau bedak. Di dalam koleksi ini, ia didatangkan dengan saiz sebenar manakala yang lain2 dalam saiz promosi.

UPSTART : LINE & LASH

Total eye appeal. A complementary set of Zoomlash, Prep + Prime Lash, and promo sizes of Pro Eye Makeup Remover and Nightsky Softsparkle Pencil all packed together in a zip-around clear-with-black plastic trim makeup bag. Ideal for travel.



EISYA'S COMMENT : Dari mata turun ke hati, bagi yang ingin menyerlahkan solekan mata yang menarik, pastinya koleksi ini cukup lengkap untuk solekan mata anda termasuk pro eye makeup remover yang amat mudah untuk menanggalkan solekan mata. Saya juga ingin dapatkan satu set ini...


UPSTART : FLAWLESS

A kit featuring two regular-sized Mineralize face products, Mineralize SatinFinish SPF 15 Foundation in your choice of shade, and Mineralize SkinFinish in Soft & Gentle, and two complementary M∙A∙C skincare products, Cleanse Off Oil Tranquil, and Charged Water in Revitalizing Energy, each in promotional sizes. All come packed in a zip-around clear-with-black trim makeup bag. Ideal for travel.

EISYA'S COMMENT: Diantara ketiga-tiga koleksi ini, pastinya saya telah memiliki koleksi ini kerana ianya merupakan pelengkap untuk menyempurnakan makeup. Bagi saya ianya harganya cukup murah dah berbaloi untuk keempat-empat produk yang terkandung di dalam koleksi ini. Mineralize SatinFinish SPF 15 Foundation dan Mineralize SkinFinish in Soft & Gentle didatangkan dengan saiz sebenar. Foundation pula boleh dipilih mengikut shade/warna kulit anda. Untuk hasil yang lebih cantik dan menarik, gunakan Mineralize Skinfinish in Soft & Gentle dengan berus secara membulat. Harganya untuk koleksi ini adalah RM225.00...ok tak???

1 comment: